• شنبه ٣٠ دی ١٤٠٢-١٢:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣١٩
ادامه بازدیدهای نظارتی و ملاقات های مردمی شورای ششم؛

اعضای شورای شهر این هفته به کجا می روند؟

دیدار با شهروندان برخی مناطق شهرداری تهران از برنامه های میدانی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هفته جاری خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در راستای دیدارهای مردمی با شهروندان مناطق مختلف دیدار خواهند کرد و از نزدیک در جریان موضوعات و مشکلات شهروندان قرار خواهند گرفت و همچنین پروژه های مهم مدیریت شهری را مورد پایش و بررسی قرار خواهند داد.
در ادامه بازدیدهای میدانی اعضای شورا از مناطق 22 گانه شهرداری تهران و ملاقات های مردمی در هفته جاری، ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، روز شنبه، 30 دی ماه، در منطقه 20 شهرداری تهران حاضر خواهد شد و با مردم و معتمدین محله جوانمرد قصاب به گفتگو خواهد پرداخت. 
همچنین، سیدمحمدآقامیری عضو شورا و رئیس کمیته عمران و زیرساخت، شنبه شب، 30 دی ماه، در منطقه ۱۰، با حضور در مسجد رضوی محله کارون از نماز مغرب و عشاء ، با مردم این محله دیدار خواهد کرد. 
مهدی اقراریان دیگر عضو شورا و رئیس کمیته نظارت، روز یکشنبه، 1 بهمن ماه، در منطقه 15 شهرداری تهران حاضر خواهد شد و با مردم و معتمدین این منطقه به گفتگو خواهد پرداخت. 
همچنین جعفر بندی شربیانی، عضو هیات رییسه شورا، در روز دوشنبه ۲ بهمن با شهروندان منطقه یک شهرداری تهران دیدار و گفتگو خواهد کرد.
همچنین برنامه ملاقات مردمی حبیب کاشانی با شهروندان منطقه 1 در روز چهارشنبه، 4 بهمن ماه نیز، بعنوان دیگر برنامه های جاری این هفته اعضای شورای شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: